torsdag den 9. juli 2009

Skal vi ik´ sammen.......

....tag en tur ud på damme.... Bare os to, dig og mig ! .............................Ja, man kunne næsten bryde ud i sang over at være færdig med mit 8 måneders projekt " Havedam". Nu er jeg endelig færdig og mangler kun et par små detaljer. Et mindre springvand ud af den gamle gårdpumpe skal lige laves. Men eller har jeg allerede siddet og drukket en øl, med tæerne ned i vandet og fiskene svømmende rundt mellem benene. Jeg skal selvfølgelig også have et par åkander, men de var nu så dyre ved planteskolen, at jeg skal have fundet et alternativ. ( kender du et sted, hvor de er billige, er du velkommen at give lyd ) ... Nu skal der gå et par måneder inden næste projekt, en petan bane langs nord muren. Og måske lukning ag bagsiden af den åbne garage. Desværre siger konen, at det næste projekt skal være en ny hund. Det lyder ikke ubetinget spændende.

Ingen kommentarer: