søndag den 19. juli 2009

Den indre bilkø dæmon !

Hvad er det lige ved bilkøer der er så galt ? Jeg må sige at det bringer det værste op i mig. Jeg bliver irriteret, får hjertebanken, bliver træls at tale med og begynder at se alt det negative i alle mine medmennesker. Og er der en enkelt bilist eller flere, der formaster sig til at tage nødsporet, for at komme længere frem i køen, kan jeg direkte mærke at jeg bliver hidsig. Og begynder at skælde ud, selv om de selvfølgelig ikke kan hører mig. Det er måske noget jeg burde arbejde lidt med. Jeg kan sagtens se det urationelle i min opførsel. Nogle vi endda kalde det barnlig, Og det påvirker mig mere end jeg vil indrømme. Ind til videre trøster jeg mig med, at det er rigtig sjældent, at jeg kører i kø. Men min opførsel er helt klar ikke acceptabel, så jeg skal have gjort noget ved det.

Ingen kommentarer: