mandag den 20. juli 2009

Sandfigurer !



Sandet på stranden er rigtig sandfigur sand. Så der bliver bygget mange borge, krappe bassiner og forskellige flotte figurer. Nogle kan man se, at der er langt både talent, flid og et stykke tid i at bygge op. Og de fleste (Også de rigtig store borge) Får lov at stå hele dagen. Næste morgen kører en traktor hen over stranden med en skidtopsamler og en harve, og så ser stranden ud som ny igen. Klar til endnu en gang fantasibyggeri. Jeg fandt en, som nok ikke var mellem de kønneste, men som var fyldt med fantasi og dramatik ( Billedet ) En svømmer, som desperat prøvede at undslippe en haj. Den understreger også min forrige blok om hajer i vandet og satte endnu en pind i min haj frygt. Noget jeg tror startede, da jeg som ret ung mand så Dødens gab i biografen

Ingen kommentarer: