lørdag den 25. juli 2009

Al Campiello........ Advarsel !


Frit oversat må det være advarsel ! Jeg tror aldrig at jeg har spist på en dårligere restaurant.
Stedet var ellers valgt, fordi deres menukort var lidt mindre pizza og spagetti og lidt mere Jensens Bøfhus. Vi bestilte Rinderfilet med pebber sauce und pommes / Grill vegstebel.
Købet var ok. Men lagt ovenpå et stykke sumpet toastbrød. Pebersovsen skilte og pommes frittes var ovnbagte. Og de grillede grønsager havde nok set en grill engang, man havde været i mikroovnen inden de så vores tallerkner. Og serveringen ramte helt bunden. Vi bestilte 3 forskellige drikkevarer, og så tre ens retter. Drikkelsen kom hurtig og efter 15 min. Kom én tallerken med Rinderfilet. - - - - Efter 5 minutter måtte jeg en tur i køkkenet for at hører på de manglende to tallerkner. Tjeneren så helt forkert ud i hovedet, og på Italiensk/tysk fik han sagt:” Jeg troede kun I skulle have én portion”. Idiot ! Man sidder sgú da ikke tre personer og deler en ret……. Nå, men det sidste mad kom efter 10 minutters venten. Kun en ting ved dette sted var prisen. 64 Euro var det dyreste vi indtil dato har betalt for at spise ude. Mens vi spiste, så jeg en børnefamilie, hvor børnene blev færdige med deres pizza, inden de voksne fik deres tallerkner med kød / fisk. Ren mareridt. Moralen: Man skal nok huske det gamle tricks, se på gæsterne, er der mange og er der nogle lokale imellem er stedet ok. Ellers hold dig væk. / Fulde adresse: Al Campiello – Lorenzon Fabio – Calle Lunga n. 22 – 30021 Caole ( Venedig )

Ingen kommentarer: