onsdag den 4. juni 2008

Flot og langt bryllup


Til bryllup ved min brors datter. Jeanette og Michael. Først i kirke i Aalborg, senere til fest på Store Restrup Herregård. Et meget flot sted, der gav en perfekt ramme om et flot par.
Arrangementet var dog skæmmet en del af den meget lange tid mellem retterne. Jeg tror at vi var oppe på 1½ time mellem forret og hovedret. Det blev så langtrukket, at brydevalsen skulle danses inden desserten. Dertil kom en dårlig koordination mellem køkken og toastmaster. Det var synd for brudeparret, da der ellers var lagt op til en uforgemmelig dag. Og så holdt Jeanette´s lillebror, den ellers meget sky Casper, en tale så jeg blev over imponeret. Jeg skal love for at hans korte tur i Dronninges klæder, har givet han hår på brystet. Og så oplevede Sanne og jeg at kokken jagede en kat ud af deres køkken. Det gav straks en sur smiley i min "sorte bog".

Ingen kommentarer: