fredag den 27. juni 2008

Store haveplaner


Om ikke det er havenisser, så da pindsvin. Haven i vort nye hus er nu blevet invaderet af tre nydelige og lidt stiliserede pindsvin. De lyser vældig op i den ellers meget " lige ud af landevejen" have. Vi har store planer om et havebassin, legeområde til børnebørnene, gyngestativ og en flagstang ( Sanne´s store drøm. ) Men mit første projekt er dog at få gang i den nyindkøbte motorplæneklipper. Normalt har jeg kunne klare min med en skubber, men størrelsen af plænen, divideret med min alder, ganget med antal gødningsrunder og dertil forbrug af kostbar tid og spild af gode løbe kalorier, sagde mig. At det var nødvendig med en motoriseret udgave af en plæneklipper. Og så er det jo også altid godt for store drenge at få en ting der både siger og lugter af motor.

Ingen kommentarer: