tirsdag den 16. december 2014

Konservativ hadegave til dem det har alt !

Jeg kan nok betegnes som en "frafaldende konservativ" - Men det er faktisk ikke det der fået mig til at skrive denne blog. Men at reklamerer med et medlemsskab af et politisk parti - Som julegave er nok det jeg vil kalde en klam og lumpen julegave. Og det uanset hvilket parti vi så snakker om.
 
Annoncen faldt jeg over i den lokale avis og det fik mig straks til at grine højt. Ved nærmere eftertanke blev det dog til den omtale klamme julegave ide. For hvem vil have påduttet en politisk holdning. Havde man en så brændende lyst til at være medlem af et parti, så havde man nok meldt sig ind for længe siden.
 
Man kunne også spekulerer over om gaven kunne byttes. Det ville da være noget af en bet, hvis en gavemodtager kom til den lokale konservative parti og bad om at få byttet gaven. Især hvis de ikke ville have pengene tilbage, men heller ville have et medlemskab af Venstre eller Dansk Folkeparti . ( Sådan bare for at følge trenden i vælgernes vandring )

Ingen kommentarer: