søndag den 13. april 2014

Upassende Frank !

Vi var inde og se Frank Hvam i Comwell Kolding teater. En oplevelse, som vi havde fået i gave af børnene. - Vi havde aldrig været på stedet før, og var derfor ikke forberedt på de elendige pladser vi fik. Ikke at vi ikke kunne se scenen - Men da sæderne foran var i samme niveau, så kunne man kun se personen foran. - Heldigvis var forestillingen ikke udsolgt, så vi rokerede rundt til en meget bedre plads lige før tæppet gik.
Frank var Frank. Han havde mange sjove indslag og vinkler på emnerne. Og selv om showet hed "Upassende" - Og at flere af emnerne helt sikker levede op til titlen, så slap han helskinnet igennem. Personlig syntes jeg ikke at han skulle have berørt emnerne "pædofile og Danske soldater i krig" - Men det er måske min eget snerpethed der her træder frem. - Showet var et set, hvilket overraskede mig. Jeg tror bestemt at både kvaliteten - mængden og oplevelsen havde været bedre med en øl pause på små 20 - 30 minutter. Det er svært, på begge sider ad scenen, at holde dampen oppe i 110 minutter i træk. - Bedømmelse: skala fra et til 10, vil jeg give et 7 tal.

Ingen kommentarer: