torsdag den 21. april 2011

Stereotyber og bøsser !


Først vil jeg sige:


Jeg har INTET imod bøsser. Det er deres egen sag..... Men.....



Nu har jeg igen set et af disse underholdningsprogrammer, der på overfladen er underholdende - hurtig og lette at glemme bagefter. ( Dagens mand - med bøsser ) - Men alligevel sidder man tilbage med en et billede af at bøsser er unge feminine mænd, med en attitude og sprog, der ligger lige over grænsen til det normale. Og som ikke kan sige et eneste ord, uden det har en seksuel undertone. Enorm selv centreret og nærmest mener at de har ret til at "råbe" deres seksualitet ud i rummet. ( Hvis alle bøsser var sådan, så rokker det nok ved min meget frie grundholdning - Og ikke fordi de er bøsser, men fordi de har en frastødende karakter. ) - Først på uge var et program " Hvad bruden ikke ved ! " - Også om et bøssepar. Disse to mænd var direkte sympatiske. Viste almindelige følelser - Ligende dig og mig - Havde ingen trang til at råbe sig selv frem. Der kunne jeg sidde og blive helt rørt over at de kunne græde af glæde og vise almindelighed i deres forhold...... Det er måske bare mig....... Men bøsserne burde også tænke over at de, i et uhelligt samarbejde med underholdnings branchen, nemt kommer til at fremstå som stereotyper, der tænker og planlægger med det " 3 ben" . Og at den normalitet, som de alt andet lige, skal leve med i hverdagen slet ikke kommer til sin ret.

Ingen kommentarer: