torsdag den 10. februar 2011

Ikke alle kan se fidusen !

Var i dag til generalforsamling i Vejen Tri og Motion. Og må nok sige at jeg ikke kan blive helt klog på forløbet af mødet - ( Selv om jeg faktisk skal skrive referat fra mødet) - Hele 4 ud af 5 bestyrelsesmedlemmer ønskede ikke at genopstille. Dette, sammenholdt med at samme bestyrelsesmedlemmer næsten ikke kunne få armene ned i ekstase for bare 2 år siden, hvor ambitionen var at afholde DM. Til i dag, hvor jeg nærmest syntes at de smed håndklædet i ringen. Jeg fik sagt min mening om dette på formødet, og éen tog det til efterretning lod sig genvælge. Sustainability - eller kontinuitet er ikke lige det første der falder mig ind, når jeg ser at folk forvalter en tillidspost på denne måde..... Nå.... Mødet bød også på en anden "sjov" debat. Den famøse Mandetur til Frankrig (Cykeltur) Også omtalt sidste år ved samme tid - på bloggen , som ikke ønsker kvinder med på turen. Det fatter jeg simpelhen ikke. Uanset hvad jeg har lavet i livet, så har kvinder kun kunne berige dette. Og jeg vil virkelig mener at en ren mandehørms tur ville blive så plat at det grænser til det dum smarte og uintelligente. ... Positivt kan dog siges at jeg fik Fidus pokalen. Baggrunden var dog sørgelig. Jeg fik den fordi jeg havde vist flaget i tre DM stævner i 2010 - Og at jeg altid var villig til at hjælpe klubben omkring det organisatoriske FINT NOK. Men hvor ville jeg ønske at der var mindst 20 andre i klubben, der kunne fravriste mig denne pokal...... Så opfordringen må være. Kom ud af hullet - - Deltag i nogle tri løb - Og vær noget mere aktiv i foreningen. For denne pokal vil jeg med glæde tabe på disse vilkår.

Ingen kommentarer: