onsdag den 2. februar 2011

Bryllupsdag !

Nummer 26 i rækken. - Og jeg har ikke glemt en eneste af dem endnu. - Men den ligger selvfølgelig også dagen efter min egen fødselsdag, så jeg er rimelig advaret. Og hver gang vi kommer til denne dag på året, tænker jeg på at konen og jeg bliver en mere og mere sjælden connection. Skilsmisse er efterhånden hverdag og børn får en mere og mere rodet familie sammensætning. Ikke at det behøver at være en dårlig ting. Men jeg tror stadig at stabile opvækst vilkår, skaber mere stabile børn. Bare mellem vore venner, kan vi høre alle de små problemer og udfordringer der ligger i, at man skal forholde sig til flere forældre / voksne i familien..... Og så syntes jeg også at nogle voksne giver for let op. Livet er ingen dans på roser. Der vil også være modgang og Øv tider. Men det er jo netop der man skal vise sin åbenhed og forståelse og få ægteskabet til at gøre det ægteskaber skal. At binde sammen.

Ingen kommentarer: