tirsdag den 21. december 2010

Klamt at udnytte andres dårlige dag !

Alle kan have en dårlig dag. Jeg havde selv en af de rigtig slemme i sidste uge i Shanghai, hvor en kollegas soven over bragte mit temperament langt op det røde felt. Om det var rigtig eller ej er nok ikke så vigtig, men det fik mig da til at tænke over hvordan man skal opfører sig, når man bliver presset. Både Bertel og DR journalisten havde en dårlig dag. Man kunne endda sige at de fik en + en til at give tre. Jeg kan kun have undren og lidt ondt af de to fyre. Men jeg kan få kvalme af at politiske modstandere prøver at udnytte situationen. Selvfølgelig går enhedslisten ind i sagen med føn og klem. De er jo også mest berømt for at gå efter manden i stedet for bolden. Men at man også kan se et par socialdemokrater prøve at slå plat på sagen. Det er vammelt. Det kunne være dem selv i morgen. Netop sådan et optrin viser at der engang imellem skal luftes ud og at der (forhåbentlig) er et menneske indeni alle politiker. Og det var da stort at Bertel efterfølgende gav en skriftelig undskyldning. Så langt kom jeg aldrig efter mit raseri udbrud !

Ingen kommentarer: