tirsdag den 7. december 2010

Er vi da gået helt i panik !

Hvor er vi henne, når Pia Kjærsgaard skal have et Panik rum i sit hus. Jeg har aldrig sympatiseret med hendes udsagn. Men derfra og så til at angribe hende er der rigtig rigtig langt. Jeg har faktisk svært ved at se nogle danskere der kunne finde på dette. Ok - Man kan råbe efter hende - endda smide rådne æg efter hende. (Som man kan hælde maling over Anders Fogh) - Men direkte angribe hende ! I min verden kan de kun være folk med en helt anden etik og moral end Europæer. Jeg føler virkelig at vi har tabt en stor bid af det frie og retfærdige samfund, hvis vore politikkere skal have installeret panik rum i deres hus. At Kurt Westergaard havde et panik rum, og det var det der reddede ham fra en øksesvingende arabisk herre var mig ukendt til i dag. Selvfølgelig skal vi passe på vores landsmænd, men kunne vi ikke gøre en indsats for at forhindre at disse mennesker overhovedet får lov at være her, når de udgør en så stor trussel. Her burde vi stå sammen i lille Danmark og holde fast på at vi ikke vil lade uro magere ødelægge vores frihed.

Ingen kommentarer: