lørdag den 4. december 2010

Det vil jeg da pis.. på !


Nu skal man passe på, hvad man siger om golf, Især når man ikke har forstand på sagen. Men jeg har aldrig helt fattet det som en sport. Jeg vil mere sætte det i samme bås som Dart - stangtennis, husmands stavgang eller skak. I mit optik er sport en ting der giver en forhøjet puls og man kommer til at sved. OK. Golf er en god social sport, med et indlagt konkurrence element. Sjovt nok får man et handicap til at begynde med. Det er ellers noget man opnår i andre sportsgrene, når man har trænet hårdt eller er nedslidt af at udøve sin interesse. Nå, jeg stod på herre toilettet i Frankfurt Airport. Og her, midt i pissoiret var der et golfhul som man kunne stå og "sigte" efter. Enten er det en meget passioneret golf spiller der har opfundet dette - Eller det er en med den samme fordrejet humor som mig. Jeg stod der, med et stort smil på munden og prøvede at få "Hole in one".

Ingen kommentarer: