onsdag den 7. april 2010

Morgensol har guld i mund !


Man vælger jo selv om det man laver skal påvirke ens humør på en god eller skidt måde. Nogen hader morgentrafikken og andre lever med den. Jeg var idag i København. Kørte hjemmefra klokken meget tidlig og havde vejen rimeligt for mig selv.
Sidde der i en mørk bil, lytte til radioen - sluge et par kopper kaffe og se solen stå langsom op. Det er da livet. Jeg fik et fantastisk syn af solen, mens den stod og balancerede mellem pilotonerne på Storebæltsbroen. Jeg så masse af dådyr, der græssede deres morgenmad. Nogle friske morgenløbere omkring Odense og jeg fik et stort godmorgen smil af bager damen i Føtex Ringsted ( Her skal jeg altid lige ind og have et rundstykke ) . Så de sidste kilometer ind til København, hvor man altid kører i lang kø var lige til at komme over. Selv her var der lidt at se på. En herre sad og baberede sig med en El-shaver, mens bilkøen langsom trillede frem.

Ingen kommentarer: