onsdag den 21. april 2010

Health and Safety day


International Health and safety day - 28 april. Fejre vi i min virksomhed med at lave en slogan konkurrence på global plan. Og med et lokalt event på lokal plan. Slogan konkurrencen fik vi lavet ikke mindre end 120 forskellige indlæg ( På engelsk ) Men der er også kommet mange fra de andre fabrikker rundt omkring i verden. Så chancen for at vinde er nok minimal. På lokalt plan havde vi lagt lærred ( 30x30 ) - maling og pensler frem i kantinen. Og opfordret folk til at male et eller andet der minder dem om Health and Safety. Ingen faste kriterier for billedet. Mening var så at holde fernisering i næste uge. Hvor vi vil finde to vindere ( Jeg har et par ok. præmier ) Jeg har endda fået kantinen til at lave en buffet, hvor maden kun er gul og sort. Men.... Men... Jeg kan se at ideen ikke lige har fundet indpas. Jeg har ikke mere end små 20 billeder, ud af ca. 70 mulige kollega malerier. Jeg ved ikke om jeg er for pop smart med denne event. Det skal dog ikke forhindre mig i at kører eventen til ende. For så har de konservative - ikke legende - umotiveret folk jo vundet. Synd at de ikke kan se, at vi bliver nød til at lave noget sjov og være lidt frie, hvis vi skal " overleve " en ellers hård og smule stresset hverdag. ( Billedet er mit eget indslag ) Vinderbillederne kommer på blokken senere.

Ingen kommentarer: