lørdag den 10. april 2010

Pavillon som vinden blæser !



Sidste år fik vi opsat en pavillon i haven. Den var rimelig nem at samle og den passede fint til haven. For at være sikker på at den ikke lettede, brugte jeg lidt tid på at skrue den fast i en flise i hvert hjørne. Men - men - men !!!! Der var langt fra nok. Selve stellet var godt nok lidt klejn, men at det kunne vrikke og næste stå sidenlæns når det blæste var jeg ikke klar over. Selve taget samlede store mængder regnvand. Og den grønne farve på dugen blev nærmest "fesengrøn" på en halv sesson. Nå..... I år skal det være anderledes. I dag har jeg støbt tre 1. tommer rør ned i hjørnerne, og fået strammet alle skruerne. Nu mangler jeg bare at indkøbe en ny dug til taget. Nu beder jeg så til at vejret er mere skånsom og giver os en sommer der passer til billige pavilloner.

Ingen kommentarer: