mandag den 24. august 2009

Svineinfluenza - H1N1 !

Jeg har det lidt svært med denne influenza. Jeg mener at den er talt op ( Som finanskrisen ) Og at den nok ikke er så farlig, som man skulle tro. På min arbejdsplads er der da noget snak. Og nogle frygter selvfølgelig, at den halve fabrik ligger sig syg. Men vi har nu ikke set noget der bare ligner ! Jeg har købt spritdispenser til alle vore kantiner og vi vil kører en hygiejne kampagne på info skærmene. Men almindelig omtanke og flere gang håndvask om dagen. er vejen frem. Det er nok her jeg ser den største forhindring. Det er ikke mange af mine kollegaer, der vasker hænder, inden de går i kantinen. Og det er jeg træt af ( Det kan godt være at min fortid i fødevarer branchen forfølger mig ) Men det er sgu klamt at bruge de samme regskaber på tag-selv salat baren - kniven i brødkurven eller oste rondellen, når den kan være fyldt med coli bakterier fra mine kollegaer.

Ingen kommentarer: