lørdag den 22. august 2009

Nyt dyr i huset

Så skal der gang i cykeldelen af min træning. Jeg havde længe gået og drømt om at få en ny cykel. Min gamle Trek var da ok, men efterhånden 8 år gammel og ca. 5 opgraderinger bagud. Pludsentlig var det økonomiske grundlag og så var det igang med at lede. Først så jeg på nye modeller, men så faldt blikket på DBA.dk. Og her fandt jeg " dyret ". En ægte håndbygget amerikansk triathlon enkeltstart cykel. Quintana Roo / Lucero. Ren carbon og titanium. Keramiske lejere og en meget stram geometri. HED 3 super hjul. 2 år gammel, men ser ud som ny. Jeg har kørt den første tur på "Dyret " og den triller som en drøm. Den skal helt sikker nok få motivationen til at stige og vi vil sammen få mange gode stunder. Men også turer, hvor max puls - smag af blod og vildt ondt alle steder.

Ingen kommentarer: