torsdag den 13. august 2009

Er kassen tom - Tom !



Nu skal man ikke tro på alt det man hører, og man skal da slet ikke " skide i egen rede". Så det at jeg kommer fra Hobro og da også har mødt Tom K. gjorde mig naturlig skeptisk, da man begyndte at tale om skattesvindel i forbindelse med Tom. Men der må alligevel være lidt om sagen, når Skat er så åben om sagen. Selvfølgelig har jeg da også tænke mit, når jeg ofte så Tom i byen, selv om han var "udenlandsdansker". Men jeg troede at han var på den rette side af loven. Viser det sig, at han har unddraget sig skattebetaling, og holdt en hel by for nar (I Hobro ser Tom som deres lysende stjerne ) Så må hammeren falde og han må betale. For hans "Hanne" og hans børn drager jo nytte af vi andres betaling. Så burde han også lægge sin lovpligtige del af formuen i fælleskassen. Efter hvad jeg ved, lider han jo ikke nogen økonomisk nød. / Og så er den nylig opsatte reklamefilm for SAS, hvor Tom flyer med firmaet nu pludselig blevet tvetydig. Som noget af det sidste i filmen, ses Tom sidde i flyet og teksten er " Snart hjemme". Skal vi tage det for pålydende, er han skatteborger i Danmark

Ingen kommentarer: