tirsdag den 25. august 2009

Den negative aura ødelægger alt !


Er man positiv og fokuserer på det der går godt, kommer man lettere hen over de ting, som ikke lige gik efter planen, eller ting som man måske godt vidste kunne være bedre. Derfor bliver jeg grå indvendig, når folk omkring mig bruger uforholdsmæssig tid på at brokke sig - hele tiden taler om de små ting, der ikke lykkes og spreder den negative stemning. Nogle gang kan man ligefrem mærke en "negativ aura " omkring disse mennesker. . . . . . Jeg kan fint leve med deres tilstedeværelse, men jeg har virkelig ondt af dem. De må have en liv i slæbsom fremdrift, hvor man nærmest må snappe for vejret, for at få luft. Jeg var aldrig kommet til dette punkt i mit liv, uden at bruge den positive vinkel. . . . . Og ofte har jeg lyst til at sige til dem: Tag dig dog sammen - drop selv ynken - vær glad for det du har - og få det bedste ud af det !!!!!

Ingen kommentarer: