søndag den 22. marts 2009

BOMBE - BOMBE !


En 45 årig mand skulle med flyet til Chicago. Da han opdagede, at kronprinsen også skulle med, sagde han. " Det er da godt at de ikke har opdaget den bombe jeg har placeret i flyet". Mens han grinede. ....... Og straks gik det store maskineri igang. Det endte med at han sad på politistationen, mens flyet tog af sted uden ham !!!!
Hold da op, har folk ingen humor ? Manden ville jo bare være morsom. Jeg kunne nok selv have sagt det sammen. Men det kan da godt være, jeg skulle tænke mig om en ekstra gang. Men det kunne selvfølgelig også være kronprinsens nærvær, der gjorde udslaget.
Jeg hørte for nylig Frank Hvam plæderer for, at vi skulle have nogle afgang for " Os det tør tage chancen ". Det er jo bevislig farligere at køre bil. Og det gør vi næsten hver dag.

Ingen kommentarer: