fredag den 20. februar 2009

Jeg ku´ ik´ la´ være - ku´jeg ik´ !



Jeg var til generalforsamling i triathlonklubben. Og var på forhånd blevet præget til at stille op til bestyrelsen. Jeg havde lovet mig selv ikke at rode mig ind i den organiserende del af sporten mere. Jeg burde have lært lektien. Bestyrelsesmedlem og stævneansvarlig i Holstebro Triathlon klub, Arrangør af marathon i Hobro og driver i Fyrkatløbet ved Mariager Fjord. Der må være en eller anden usagt længsel, gemt i min hjerne, for nu er jeg i gamet igen. ....... Nå, målet må være at få Vejen Tri og Motion til at blive en tri-klub igen. Den har været stærk på ungdomssiden, men der har ikke været megen aktivitet på den mere alderende del af medlemmerne. Og så skal der også være mere åbenvandssvømning. Faktisk den del af sporten, jeg havde det mest svært ved i starten og som jeg nærmest elsker i dag. På med bestyrelseskasketten og igang.

Ingen kommentarer: