tirsdag den 24. februar 2009

Han stjal sgú mit tv signal.........!!!!!!



Hold op, hvor blev jeg gal, da jeg åbnede posten i dag. En regning på 428.- kr. Kortafgift til Viasat.
Det mærkelige er, at jeg solgte mit Viasat anlæg den 1. august 2008 til ham der købte mit hus i Hobro. Og jeg har i dag kabel tv fra lokal antenneforening. Jeg ringede straks til Viasat, for at gøre opmærksom på fejlen...... Men det var skam ingen fejl. Jeg var stadig registreret som ejer. Jeg havde, i juli måned betalt for et helt år. Og de havde aldrig modtaget en underskrevet erklæring fra den nye ejer af huset. Så...... Abonnementet var stadig mit. Da jeg så fik fat i den omtalte husejer i Hobro, lød det som han godt vidste det og nok skulle bringe det i orden. Men hvordan fa.... kan man være så dunkdreven, at man sidder aften efter aften og ser på "stjålet" tv. Med bare en enkelt tanke på fremtiden, ville man jo nok kunne regne ud at nogen ville opdage det ! Så det er sgú da for dumt at blive ved. Nu må jeg satse på, at han får flyttet abonnementet og at jeg ikke får flere breve fra Viasat. Eller må jeg aflægge ham et besøg. Adressen er jeg godt bekendt med.

Ingen kommentarer: