onsdag den 18. februar 2009



Ofte krydser man sine egne spor, eller ens venner kommer ind i samme område, som man selv har " svømmet " rundt i. En af mine bedste venner er kommet med i bestyrelsen af Fyrkatløbet. Et udemærket løb, som jeg var med til at banke op, fra små 100 deltagere til over 600 på en kort årrække. Løbet havde virkelig potentiale til at blive rigtig stor. Et mål på 2000 ville være ambitiøs, men ikke urealistisk. Desværre måtte jeg trække mig fra arrangør gruppen, fordi deres ambitioner ikke var på linie med mine. Jeg følte helt klart at en bestemt forening kun var med på opgaven, for at suge mest mulig kapital ud. Min indfaldsvinkel var at give Hobro og omegn et sportslig fyrtårn. Hvor alle kunne deltage og hvor overskuddet skulle bruges til at vokse endnu mere. Nå.... man kan ikke vinde alle kampe. Jeg vil krydse fingre for at min kammerat kan få vendt holdningen og få noget positiv ud af indsatsen. Jeg ved at vi har samme holdning, og det kan jo være, at bestyrelsen er blevet mere moden, siden jeg slap.

Ingen kommentarer: