lørdag den 27. september 2014

Michelin med lys !

Skæve vinkler - små ting der gør en forskel eller noget man bare lige kommer i tanke om kunne være sjov !
 
For et stykke tid siden fandt jeg en Michelin mand liggende en en grøft på en af mine løbeture. Jeg samlede ham op og havde ham med på resten af løbeturen. I en længere periode lå han så og fyldte i hjørnet af garagen indtil jeg en dag brugte et par timer på at gøre man ren og fik malet bogstaver og øjnene op.
 
I sommers var vi på Brørup loppemarked. Her købte jeg en lysestagefod som lige passede til Michelin manden - Og i dag kunne jeg så sætte resultatat af mange små gerninger sammen til et sjovt og skævt indslag i vores hjem. Jeg ved ikke lige hvor han passer ind, men et eller andet sted skal han nok kunne stå.

Ingen kommentarer: