lørdag den 20. september 2014

Best Western - City Hotel - CPH !

Sov en enkelt nat i København, da jeg skulle til en konference, og havde ikke lige mod på at kører fra Jylland fra morgenstunden af. Især morgentrafikken ind mod København er ikke lige min kop te. Jeg kan både blive små sur og meget lidt "sikker kørsel" indstillet.
 
 
Jeg går normalt efter Best Western hoteller, da de har en standard som jeg kan stole på.  Værelserne er fine - Morgenmaden er altid ok og deres personale har en høj standard.
 
 
 
Denne gang tog jeg Best Western City Hotel. Jeg havde aldrig været der før, og blev positiv overrasket. Hotellet var lille og meget intim. Fyldt med Dansk Design. Helt ned i de mindste detaljer. Virkelig flot hotel. Her kommer jeg helt sikkert igen.
 
Hotellet gav faktisk en ekstra dimension til oplevelsen - Man kunne ikke undgå at blive glad over de mange flotte ting.

Ingen kommentarer: