lørdag den 21. december 2013

Luk P&T - De lukker jo selv for kunderne !

Allerede den 20. december....HVAD ! ........   
I dag ville jeg sende det sidste julepostkort, og gik frejdig til vores lokale postkasse i Skodborg. Jeg var helt bevist om at det var ved at være sidste udkald, men havde dog talt 2 postdage tilbage til juleaften. - Jeg havde dog forregnet mig - Det danske postvæsen havde allerede sat lås på postkassen for at udgå hærværk... Eller er det for at undgå post og undgå kunder? Det er tæt på at være den dårligste service jeg endnu har set. Ikke nok med at det efterhånden er blevet svært at finde en postkasse - Nu lukker de dem også langt tid før det er nødvendig. Jeg håber virkelig at brev monopolet bliver brudt ned og givet til et eller frere af de pakkepost selskaber, som i lang tid har givet Post Danmark baghjul. - Det kan kun blive bedre !

Ingen kommentarer: