onsdag den 29. maj 2013

At sætte personlige mål !

Jeg har det personlig helt fint med at sætte mål for mig selv. Ofte er det ambitiøse mål, og nogle gang må jeg også erkende at målet ikke er helt opnåelig. Jeg har endda prøvet at bruge SMART : Specifik - Målbart - Anderkendt - Realistisk og Tidssat, når jeg laver mål.  - - - Ok, måske noget nørdet.
For nylig fik jeg så en mail fra en kollega. Hun er Hollænder, men arbejder i vores danske hovedkvarter. Det er ikke sprogmæssigt et problem, da alle taler dansk - Det meste af dagen. -I hendes mail bad hun alle om at tale dansk til hende, da hun nu havde besluttet sig til at lære dansk. - Hun forklarede også at vi måske ville få svært ved at forstå hendes svar, men at vi så gerne skulle rette hende så hun kunne svare rigtig.
DET VAR ET PERSONLIG MÅL der ville noget. Og et mål som er flaget ud til alle. Jeg vil selvfølgelig støtte hende og ønsker alt held og lykke.

Ingen kommentarer: