mandag den 5. juli 2010

Nu ser jeg bedre UD !




Mine nye briller havde fået et knæ i stangen som gik over næsen. Elller rettere....Jeg havde stoppet dem i brystlommen og derefter lænt mig ind over et rækværk. De blev så klemte, at de næste kunne kigge om hjørnet. Jeg prøvede at rette dem ud. Men ak ! - Så knækkede de. Nu er man jo ikke handyman for ingenting, så en gang sekund lim skulle nok kunne gøre det. Og det fungerene da også rimeligt i et stykke tid. Så skulle de lige have en klat mere. Men det værste var, når jeg så mig selv i spejlet. Så var jeg rigtig blevet en "bedstefar". Med en lidt tynd hårpragt, skjorte der er knappet næsten helt op, og LIMET BRILLER. ----- Så jeg tog ned til Louis Nielsen og spurgte til prisen på et nyt stel ! Men - Men, der var skam garanti, så vupti, kom jeg igen til at se rimelig ud. Jeg har endda knappet en ekstra knap op i skjorten, så nu er jeg " næsten" 10 år yngre. Tror jeg nok !

Ingen kommentarer: