tirsdag den 13. juli 2010

Indlæringsevnen kan også motioneres !

Tungen lige i munden - Eller koncentration, så dampen står ud af ørene. I dag skulle en kollega sætte mig ind i den svære kunst at generere vores BOR ( Business operationel Report ) For hele HSE området. Der var godt nok mange programmer - mange tal og mange forskellige sider at holde styr på. Det gør ikke indlæringen bedre, at min kollega nærmeste er født med et exel ark i hovedet. Så nogen gang "fes" musen rundt på skærmen og man skulle godt nok have pudset brillerne for at følge med....... Nå, jeg sad stille og roligt ( Bedstefar tempo ) Og legede med systemet bagefter. Og minsandten om jeg ikke også kunne få det til at fungerer. Bob - bob !!! - Indlæringsevnen er ikke helt væk, den er bare i et andet gear end de unge mennesker. Generalprøven kommer til den næste første i måneden. ( Jeg har noteret mig 3 - 4 livliner )

Ingen kommentarer: