fredag den 16. juli 2010

Dårligt varsel !

Så startede ferien. Med det sædvanlige mål, 14 dage i Italien. Denne gang havde vi valgt en campingplads ( Hytte by ) i Po deltaet. Ude ved kysten. Og vi havde taget konens søster med. Vi valgte at kører fra Skodborg meget tidlig, så vi kunne være gennem Elb tunnelen i Hamborg, inden det store morgentrafik. Turen fik dog en lidt voldsom start. Vi havde ikke kørt 10 km, inden jeg så en pindsvin i forlygternes skær. Og BUMP ! - Så ramte jeg den klokkerent. Mærkelig som det gør lidt ondt indeni en selv, når man tager et andet levende væsens liv. Jeg er helt klart blevet meget mere følsom over for sådanne oplevelser. Som barn kunne jeg rende rundt i timevis, med en hjemmelavet bue og pil, jagtende en solsort..... I dag tager jeg gerne et hop til siden når jeg er ude at løbe, hvis der ligger en snegl på stien.


Ingen kommentarer: