onsdag den 7. juli 2010

Hjemmehjælp eller selvhjælp !





Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro ? - NU har jeg hørt på ældreplejens hylen og klynken om manglende tid og umulige forhold. Og gruppen har været meget smart, at tage den de ældre medborger som en form for "gidsler" i denne snak........ Og så kommer der nu en hel masse snyd frem. Og bare efter 2 dage, med fokus på København, vrimler det også frem med eksempler fra hele landet. Det kan godt være at det er enkelt eksempler, men at man ikke har styr i egne rækker, inden man går så massivt ud og brokker sig. ( Tænk bare på sloganet " Manglende hænder" ) Det er simpelhen for dårligt. I min verden er de nu røget over i kategori med mange af de danske landmænd, der har mistet troværdigheden over en konstant piven. Uden at de derved er gået sultene i seng. ( Mit råd er: Ryd op i egne rækker. Og kom så igen med et sagligt medspil for at få sektoren på rette spor. Det vil give en fornyet respekt.

Ingen kommentarer: