fredag den 17. april 2009

Haveprojektet var nær gået død !!

Der var mit havebassin projekt nær kul sejlet. Nu er jeg ellers blevet færdig med at flytte de ca. 17 m3 jord og fået lavet en flot vold. Med en hel masse marksten udenom. Og nu var jeg så klar til at købe bassinfolie. - - - - MEN DET KOSTER !!! - - - - -

Jeg have ikke lige gjort mig de store forestillinger om denne udgift, men da den flinke herre i Bauhaus sagde 70.- kr. pr. m2 var jeg ved at gå i sort. Jeg skulle jo have 100 m2 = 7000.- kr !!!!!!!!! Jeg måtte straks komme på en anden ide. Prisen var alt for høj, og projektet ville få dødsstødet af konen, hvis en enkelt omkostning kunne blive så høj. Redningen var Harald Nybord. 2 almindelige presenninger på 10 x 12 og en tilsvarende presenning med armering. Ialt 1000.- kr. Det er længe siden jeg har været så rystet over en pris. Og det beror udelukkende på en meget dårlig økonomisk planlægning fra min side. .... Men der er stadig fremdrift. Så mit mantra: Plan - do - tjek - akt er stadig dækkende. Jeg skulle bare lige en tur rundt i forbedringshjulet for at komme videre.

Ingen kommentarer: