onsdag den 20. august 2014

Arbejde med udsigt !

Vel tilbage på jorden igen


Jeg brugte hele dagen på at kravle rundt i vindmøller.  Bare det at kravle 350 trin op af en stige kan godt give sved på panden. Når man så derefter skal kravle på ydersiden af nacellen - Ned mellem vingerne og ind i spidsen af møllen ( Her hænger man bogstavligt med rumpen i det fri - ca 150 meter oppe ) - Og til sidst krabbe sig 10 meter ud i en vinge. Så han man virkelig overskredet et par grænser. Men efter et par ture, gik det fint. Og man kan vænne sig til meget. 
Min amerikanske makker - Lee

Jeg fik set alt det jeg skulle - Og mere til. For udsigten var fantastisk. Og så var suget i maven en ekstra bonus.

Udsigt fra spidsen af møllen



Jeg skal helt sikkert ud og kravle noget mere. Både for at få noget træning - men selvfølgelig også for at udfører mit arbejde

Ingen kommentarer: