mandag den 11. august 2014

Stor lejebil !

Ford Flex - Den sorte bil !
Vi har lejet en bil for at komme rundt i Canada. Jeg havde ikke bestilt en bestemt bil. Eneste betingelse var at jeg kunne hente den i Montreal og afleverer den i Niagara Falls. Det betyd så at jeg fik en bil, der faktisk skulle køres tilbage til Toronto området og at jeg derved ikke havde det store udvalg. Jeg var dog alligevel en smule overrasket, da jeg så bilen. En Ford Flex - Med plads til 8 mennesker ( Tre række sæder ) - Kæmpe motor og en hel masse smarte ting indendørs. 
Selv om bilen er voldsom stor, er den behagelig at køre i. Så jeg klager ikke. Leje prisen er endda lav, da jeg fik den for samme pris som den lille bil jeg oprindelig havde bestilt. - Og så er bilen nok heller ikke så stor, når jeg sammenligner den med alle de andre biler på vejen. Alle har store biler. 

Ingen kommentarer: