torsdag den 7. november 2013

Kære Gabby Barke - Hvor dum kan du være !

Kære ven,




Jeg har mailet dig tidligere uden et svar. I min første e-mail jeg nævnte om min afdøde klient, hvis pårørende kan jeg ikke komme i kontakt med, men begge har samme efternavn.



Han deponerede beløb på 21,7 millioner USD med banken, og de har bedt mig om at give en pårørende. Mit forslag er, at du gør det muligt at blive præsenteret for denne rolle, så dokumentationen kan forarbejdes og betaling i din favør.



Venligt bekræfte dine personlige data nedenfor:



Fornavn:...................

Efternavn navn:............

Land Oprindelse:...........

(Denne mail lå i min mailboks - - - - Hvor naiv tror de lige man er ? - - - - Jeg får heldigvis ikke så mange, og normalt kan er de også nemme at gennemskue. Jeg har dog set nogle "meget nær ægte" mail. MEN..... Ovenstående er nok noget af det dummeste jeg har set.



Hilsen,

Gabby Barke





Ingen kommentarer: