torsdag den 3. oktober 2013

Håndfri og lidt mere sikker !

Nu skulle det være slut med at røre telefonen, når jeg kører bil. Både min samvittighed og min profession forbyder at røre ved "Dyret" under kørsel. Derfor har jeg nu købt en Jabra Freeway. En bluetooth enhed, som sidder på solskærmen og er trådløs koblet med min telefon. Nu kan jeg betjene telefonen bare ved at tale til den. Og den fortæller endda, med navns nævnelse, hvis personen er i mine kontakter. - Den tænder selv, når jeg stiger ind i bilen og slukker selv når jeg stiger ud. Selv sammekoblingen er automatisk. - Jeg kan endda, ved at sige "reject" - få telefonen til at lukke ned for opkaldet. Smart og en tand mere sikker. Dog vil jeg stadig prøve at begrænse snakken i bilen, da det også kan udgøre en fare.

Ingen kommentarer: