onsdag den 3. september 2008

Askov løbet - God oplevelse



Det første lokale løb. Askov løbet. En tur på 8,3 km, som blev tilbagelagt på 34,20. Et fint arrangement, som bare manglede at få styr på starten. En blanding af mennesker der skal løbe den lang og den korte rute. Og desværre rigtig mange små børn, som næsten beder om at blive tromlet ned af de mere ambitiøse. Lad nu starten gå med 1. min. mellemrum. Og lad den lange starte først. Jeg mødte for øvrigt en gammel bekendt. ( Triathlet fra Esbjerg ) Vi har stødt på hinanden i Odense - København og Berlin Marathon. Så efter de indledende kilometer, hvor vi snakkede om løst og fast, blev tempoet sat gradvis op. Snakken forstummede og der gik race i de sidste 10 minutter. Nu havde jeg lige pralet af de 78 km. Alpine marathon, så jeg var pænt presset, men kom dog over målstregen som den første af os. Godtløb. Jeg komer helt sikker igen til næste år.

Ingen kommentarer: