søndag den 21. september 2008

Intet net - Internet - Bondefangeri !!!

Hvad er da det for noget bras ! Jeg har i 6 måneder prøvet at flytte min Erhvervsbetalte internetforbindelse fra min gamle arbejdsplads til min nye. Det er noget af det mest bureaukratiske jeg har oplevet. Værre end noget kommunalt. Første overdragelsesformular blev væk for Cybercity. Så de første 4 måneder betalte mit gamle arbejde forbindelsen. Det blev de selvfølgelig trætte af. Gjorde mig opmærksom på fejlen, samtidig med at de fortalte Cybercity om den ønskede flytning. Jeg udfyldte IGEN en overdragelsesformular og sendte med posten. En måned senere blev mit net pludsentlig lukket. Efter en telefon snak, kunne Cybercity oplyse at de ikke havde fået nogle papirer, og at det gamle firma havde stoppe betalingerne. HVAD !!!!! - Nå, jeg fik mit arbejde til at oprette en ny forbindelse ( Hvilket faktisk koster 1500.- kr - En flytning mellem virksomheder koster intet - Er det måske grunden til at Cybercity helt vil lukke forbindelsen, hvorefter de straks vil modtage en nyoprettelse ??????? ) O.k. Problemet var løst. De skulle bare trykke på " Ny forbindelse knappen " - Jeg havde jo været på og havde både router og det hele klar. MEN NEJ - At trykke på en sådan knap tager mindst 2 UGER. Det kan selvfølgelig fremskyndes mod et gebyr på 2500.- kr. Var de nogen der sagde Bondefangeri !!!! - Hvis vi arbejdede sådan, så solgte vi ikke ange vinger.

Ingen kommentarer: