lørdag den 16. februar 2008


Så er jeg igang. Jeg har kørt en firmablog i et års tid. Jeg er nu midt i et jobskifte ( Se profilen )Men jeg vil gerne blive med denne form for kommu-nikation. Jeg er nu ikke bundet op på, at indholdet skal være arbejdsrelateret, så emnerne bliver meget mere åbne. Derfor vil bloggen være fyldt med mine krøllede tanker, kommentarer og meninger være om alt mulig fra min hverdag.
Mit jobskifte fordre at jeg sælger hus og flytter fra Hobro til Koldingområdet. Men inden dette kommer iorden, har jeg anskaffet en lille bil ( Gocart med tag ) Så jeg kan komme frem og til-bage. Her har jeg pludsentlig opdaget at " drengerøven " i mig ikke var død endnu. Jeg har ellers ofte rynket på næsen af de unge knægte med deres pyntede biler. Men pludentlig kunne jeg hører mig selv stå ved autoforhandleren og bestille sorte vinduer bagi, alu-fælge og en vinge til bagsmækken ( Rent gejl, ingen nytteværdi ) Nå,,,,,, Jeg trøster mig med at jeg nok skal bruge nogle timer i bilen og det må godt være behagelige.

1 kommentar:

Sanne sagde ...

Hej Nils.

Jamen den der vinge til bagsmækken, skal da helt sikkert til for, at bilen bliver behagelig at køre i ;-)

Dit mod og din selvironi er super, og jeg vil helt sikkert følge dig her på bloggen. Tak for gode tanker på Miljøbloggen, bare fortsæt stilen her på Boosterbusiness