torsdag den 28. februar 2008

Luft under vingen


Efter flere spørgsmål, på og ved siden af bloggen, omkring vingen til min bil. Så er den nu kommet på. Konen mener at det er noget pjat. Men hvis man synker langt ned i sædet og presser kinden mod sideruden, så kan man godt se den fra førersædet. O.k. Det er nok ikke den mest ergonomiske behagelige måde at kører bil på. Men bevistheden om vingen er også nok. Og så kan jeg igen løbe forbi Tom Kristensen ( Ja - han er jo også fra Hobro, og vi hilser da på hinanden da vi løber i samme område ) ... Uden at få mindreværds komplekser. Min bil ligner ikke lige hans Audi R8. Men vi har vingen til fælles. Og så har mit valg af ekstra udstyr til bilen måske alligevel en underbevist betydning. For min nye arbejsplads i Lunderskov hedder også Vingen

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Måske din nye arbejdsplads kan lave en ordentlig vinge til din bil, så du kan indtage en mere ergonomisk korrekt kørestilling.
Jeg har et billed af den perfekte vinge i hovedet - Det er fra en film, bare følg linket for inspiration