torsdag den 10. juli 2008

Lille, men enorm vital !



For leden var vi i Kolding. Da vi skulle ind i Bauhaus, hørt jeg pludsentlig en svag "pifte"lyd. Og kunne konstaterer, at ventilen i det ene baghjul lækkede luft. Nå - Fat i donkraft og andet udstyr. Lige som sidst endte det med at jeg måtte ringe til Dansk Autohjælp. ( Citroën Jumper har reservehjulet liggende oppe under bagenden og det er ikke for normale mennesker, at tage ud ) Vi fik skiftet og kom hjem. Men historiens positive vinkel kom dog hos Skodborg Dækservice. De skulle have 30 kr. for at ordne dækket - - - 30 kr - - - Det er MEGET længe siden, jeg har fået service, arbejde og en smilende ekspedient for 30 kr. De har fået mig som fast kunde...... Eller fast og fast ! jeg skulle selvfølgelig nødig punkterer så tit at jeg bliver betragtet som fast kunde.

Ingen kommentarer: