søndag den 13. april 2008

Uvæsentlige oplysninger kan blive guld værd !


Indrømmet, min hjerne har en begrænset harddisk, så jeg bliver nød til at bruge et væsentlighedsfilter, for ikke at fylde op med ubrugelige oplysninger. Derimod tror jeg at kvinder samler på filer med ubetydelige information. Og det skal man ikke kimse af. I weekenden skulle vi til 60 års fødselsdag, ved en af Sanne´s tidligere kollegaer. Jeg huskede ikke meget om kollegaen, ensige de mange gæster der skulle komme. Men her var redningen Sanne´s mange unyttige filer. På vej i bil til festen, blev jeg lige opdateret på hvem - hvad og hvordan. Gift - skilt - sygdom - arbejde - børn o.s.v. Så da vi kom frem, kunne jeg detage i næsten alle samtaler uden på nogen måde at falde igennem. Ja - ja, jeg ved godt det er lidt snyd. Men det er nu en gang en god taktik for os mænd med en hård belastet harddisk.

Ingen kommentarer: