torsdag den 20. marts 2008

Snot for sig - Skæg for sig !


Så fik jeg igen en mail, med opfordring til at underskrive en protestliste på nettet. Ideen var måske god nok, men den kom fra en firma mailadresse. Og så bliver det straks lidt mere prikær sag ! Når jeg scroller ned over dem, hvis mailboks denne opfordring har været over, kan jeg se rigtig mange firmanavne. Ved de pågældende virksomheder, at de lægger navn til en protest opfordring, støtter de mon protesten. Har virksomheden en mailpolitik for sådanne mail. Kan man, hvis man sender opfordringen videre, komme i klemme ved egen virksomhed....... Og svigter man sine venner / kollegaer ved at bryde kæden og slette mailen. Jeg mener helt klart, at sådanne mail´s kun skal florerer på private mailadresser. Hvad mener du ? - Og så har jeg måske også et lidt anstrengt forhold til disse protestlister på nettet. Ofte finder man Anders And, Louis Armstrong, George W. Bush eller lignende. Men selvfølgelig er det da sjovt at stå på en liste sammen med dem. Bruger du din firmamail til protest. Og har du overvejet evt. konsekvenser ?

Ingen kommentarer: