Hvis Du ikke kan styre dit eget liv, hvordan kan du så forvente at styre andre mennesker? Tænk over det et sekund. Ikke alle de business management tips du er kommet på tværs hidtil temmelig meget kommer ned til besvarelsen af dette spørgsmål på en eller anden måde?
Hvordan kan du gå om at forvalte en virksomhed projekt, der kræver forvalte personligheder, påhit, karakter spørgsmål og følelsesmæssige penduler andres?
Business management handler om mere end bare at fortælle undersåtter, hvad de skal gøre, og hvornår man skal gøre det. Det handler om mere end at spørge kollegaer til høfligt at komme tilbage i spillet i stedet for smug tweeting væk om hvad livet begivenhed fandt sted natten før. Disse business management tips væsentlige koges ned til at få dig til at se på, hvordan du klare dig selv som et middel til at lære at styre andre.
Time Udnyttelse
Morgen person eller nat ugle? Hvilken type er du? Håndtering af livet på 10.30 i morgen kan være en leg for dig, mens du har problemer med at huske, hvis du kyssede barn godnat eller ej, ved 10:30 om natten. Tag et alvorligt kig på, hvor godt du styre dit liv gennem forskellige perioder af dagen for at få en bedre forståelse af den virkelighed, at alles biologiske ur er indstillet til en anden tidszone. Håndtering af andre vil blive lettere og mere effektiv, hvis du gør en indsats for at finde ud af, når de mennesker, du stoler på at gøre deres bedste arbejde ... gør deres bedste arbejde. For eksempel, hvis du har to mennesker, der gør deres bedste arbejde tidligt på dagen, og to mennesker, der gør deres bedste arbejde i eftermiddag, projektledelse begynder ved at tildele de indledende elementer til morgen folk og de sekundære elementer til dem, der kommer bare ind i deres egen efter frokost.
Sætte mål
Værdien af at sætte mål, der er nøje defineret, kan ikke overvurderes, når det kommer til at lede et hold. Vil du sætte mål for dig selv? Du kører en virksomhed, right? Så, ja, selvfølgelig du gør. Hvis du administrerer mål for dig selv effektivt, så du intuitivt ved, at en effektiv forvaltning af andre er baseret på at sikre, at alle er klar over det strengt definerede overordnede mål såvel som det strengt definerede mål for deres individuelle rolle i processen. Hvis folk kender målet og missionen og givet værktøjerne til succes din succes vil skyrocket. Det centrale er at opstille mål for alle i organisationen, der er hård, men opnåelige.
Belønninger
Tænk på den måde, du administrere din personlige liv. Du klart mål for dig selv, ikke? Når du nå disse mål, gøre dig et punkt af ikke at belønne dig selv, ikke? Selvfølgelig ikke! Hvem gør det? Men hvad har du sandsynligvis ikke gøre, er at belønne dig selv monetarily hver gang du nå et mål. Indstilling belønninger for fuldførelsen nøje definerede mål behøver ikke at betyde faktiske kontante betaling. Belønning kan spænde fra en ny kontorstol, hvor alle hjul arbejde, til en fridag fra arbejde, til billetter til en Boldspil. Vær kreativ i at organisere din belønning system, og du vil opdage, at forvaltningen af andre mennesker bliver meget lettere. Der er mere i livet end penge. Flere virksomhedsejere nødt til at forstå dette.
Møder
Ved du hvad? Du hader møder. De mennesker, du styre hader møder. Alle hader møder. Det er en af de to absolutte sandheder i Amerika. Desværre kan du ikke styre en virksomhed af mere end én person uden at holde møder. Hvad du kan gøre er at tage et tip fra den måde, du håndtere dit liv væk fra kontoret. Har du holde et møde for at diskutere, hvem der skal tage skraldet? Har du holde et møde for at diskutere, hvad de skal have til aftensmad? Måske, men sandsynligvis ikke. Pointen er, at du ikke behøver at ringe til et officielt møde, når du kan bare nemt give alle de særlige oplysninger i form af en rapport eller e-mail eller telefonmøde eller bare, du ved, slippe på folk og taler. Folk mere opmærksomme på deres e-mails, end de gør på møderne. Dette er anden absolut sandhed i Amerika. Når det kommer til business management tips, måske du har ledt de forkerte steder. Bare find den nærmeste spejl og se på dit eget liv. Den måde, du håndtere det sandsynligvis siger en masse om, hvordan du skal håndtere andre.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar