Så valgte vi vores ejendomsmægler. Det blev EDC - Vejen. De reklamerede med en nyt tiltag som de kunne tilbyde deres kunder.( Kaldet - Prisfaldssikring ) Hvilket vi syntes lød meget fornuftig ( Man tilbyder en eventuel køber, at de var forsikret mod arbejdsløshed i de første 4 år efter købet - Og skulle man blive nød til at sælge, var et eventuel underskud dækket af denne forsikring )
Jeg gav mæglere den udfordring, at hvis vi sagde ja til at afprøve dette nye tiltag, så skulle de bruge vores hus som en " case " i et reklame fremstød i avisen. På den måde kunne vi måske lave en "Win - Win" situation.
Vi aftale et forløb, hvor de laver en større artikel om deres nye produkt - De tager et par billeder af konen og jeg foran huset, samt indsætter et par udtalelser fra os i artiklen ( Hvorfor vi syntes at det er smart - Og at vi valgte EDC på grund af dette tiltag ) - Jeg har måske ikke den store tiltro til at det sælger vores hus på rekord tid. Men vi får gjort opmærksom på salget og vi laver en ordentlig entre på bolig marked.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar