onsdag den 9. december 2009

Gaven der kan afslører mig !

Skræmmende, men en kendsgerning Nu er årets mandelgave købt. Og af praktiske ( Læs økonomiske ) grunde, faldt valget på spillet " Er du klogere end en 10 årig". Begrundelse: Spillet var sat ned til 100.- kr. - Det var en stor pakke at se på - Og flere kan få fornøjelse af gaven. Så langt så godt. Men det skræmmende kommer, når spillet skal tages i brug. Man kan jo risikerer at blive afsløret, som en der IKKE er klogere end en 10 årig. Jeg tror at mine døtre og konen vil glæde sig til at se, når jeg sidder og siger: Øøøøøøhhhhh - Ja ! Knægten vil helt sikker have sympati for mig, men det redder jo ikke æren. Så i år vil jeg gøre alt for IKKE at vinde mandelgaven. Og krydse fingrene for at den ikke bliver vundet af en anden i min husstand

1 kommentar:

Sisse sagde ...

Du skal passe på med hvad du afslører i din blog, for hvis du er så "heldig" ikke at vinde mandelgaven, så kommer der indenfor overskuelig tid både 50 års fødselsdag og sølvbryllup!

Og jeg kan love dig at du IKKE får et 5-tonet horn til din dyt, da det er total ulovligt i DK!