tirsdag den 15. november 2011

Vane telefon !

Da jeg skiftede job, skulle jeg selvfølgelig også skifte IT og telefon udstyr. At jeg gik fra Dell til HP computer er nok ikke så galt. Og at jeg fik Windows XP - til Windows 2010 er nok bare en træningssag. Men at jeg skulle skifte til en anden telefon var nok det værste. Så lykke var gjort, da jeg opdagede at de også brugte Nokia E 72.
Jeg kan lige så godt indrømme, at jeg ikke er den største IT ekspert. Og jeg nok for længst har lært at læne mig op af IT afdelingen eller at min knægt. Men det er vel heller ikke så galt. For de læner sig jo også op af mig, når vi taler arbejdsmiljø, lovgivning - og fra knægtens side, når der mangler almen viden eller penge. Og med min nye/gamle telefon kan jeg heldigvis klare mig langt hen af vejen uden deres hjælp. ( Næsten da )

Ingen kommentarer: