fredag den 18. november 2011

Vand betyder mere end man tror !

Dengang vi boede i Hobro, var der ikke langt til Fjorden. Dengang tænkte vi ikke så meget over dette gode. Vi gik tit tur langs fjorden - Alle mine løberuter gik på en eller anden måde forbi noget vand, og jeg svømmede rigtig mange ture fra industrihavnen til lystbåd havnen.

Nu bor vi så i Skodborg, hvor der er langt til vand. ok - Vi tager tit en tur til Jels Sø, men det er ikke helt det samme som Mariager Fjord. Og vi har rigtig fundet ud af, at vand faktisk spille en rolle for os.

Nu er jeg så begyndt at arbejde i Ringkøbing. Fabrikken ligger lige ned til Ringkøbing Fjord og jeg kan parkerer min bil få meter fra kanten. Det betyder at jeg hver dag når jeg skal hjem, lige dvæler lidt ved udsigten ( Billedet ) Desværre er konen ikke lige med. Hun må nøjes med mine billeder og en historie.

Ingen kommentarer: